کد خبر: ۷۰۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۰
کشتی گیر مطرح آمریکایی به تصمیم اخیر ترامپ که با مقابله به مثل احتمالی ایران مواجه خواهد شد اعتراض کرد.
ستاره کشتی‌ آمریکا: ترامپ که مجبور نیست به تهران برود/ فقط در ایران از کشتی لذت می‌برمبه گزارش خبرداغ ، جام جهانی کشتی به زودی در ایران برگزار می شود اما حضور کاروان آمریکا به خاطر قوانین جدید رئیس جمهور این کشور قطعی نیست.

 

ترامپ ورود ایرانی ها را به کشورش ممنوع کرده و وزارت امور خارجه کشورمان هم از مقابله به مثل صحبت کرده که می تواند به جلوگیری از حضور کاروان کشتی آمریکا در ایران منجر شود.

 

جردن باروس ستاره کشتی آمریکا و جهان نسبت به این مسئله ابراز نگرانی کرد و به ESPN گفت: یک شبه تصمیمی گرفته اند و نگرانی ما را هم درک نمی کنند. ترامپ مجبور نیست به ایران سفر کند و در دفتر کارش چنین تصمیمی را می گیرد در حالی که ما برای حضور در سالنی با حضور 13 هزار ایرانی برنامه ریزی کرده ایم.

 

وی ادامه داد: در ایران مردم عاشق کشتی هستند و هیچ جایی مثل ایران نیست که من از کشتی گرفتن در آن لذت ببرم. مسئولان ما گفته اند مشکلی برای حضور در جام جهانی نداریم اما امیدوارم نگرانی های ما از تصمیم احتمالی وزارت امور خارجه ایران درک شود.

 

باروس تاکید کرد: امیدوارم دیپلماسی ورزشی به حل این مسائل کمک کند. امیدوارم ایرانی ها مقابله به مثل نکنند و برخوردی محترمانه داشته باشند که نشان دهنده شخصیت برتر است!

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: