کد خبر: ۷۰۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۲۷۱۴
مدیر شعب استان کرمانشاه بانک قرض الحسنه مهر ایران از جابجایی شعبه سرپل ذهاب (۵۸۱۸) و شعبه میدان فاطمی (۵۸۱۷) این استان به محلی جدید خبر داد.
مکان جدید شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این شعبه با برخورداری از امکانات پیشرفته بانکداری الکترونیک با هدف دسترسی سریعتر و آسانتر هموطنان به استفاده از خدمات این بانک به بهره برداری رسیده است.

شعبه سرپل ذهاب کد ۵۸۱۸ بانک قرض الحسنه مهر ایران در سرپل ذهاب ، خیابان راه کربلا ، روبروی کوچه شهید نجفی واقع شده است و برای تماس با این شعبه می توان از شماره تلفن های ۷-۰۸۳۴۲۲۳۲۲۸۶ استفاده کرد.

همچنین، شعبه میدان فاطمی (۵۸۱۷) این استان نیز به مکان جدید با آدرس کرمانشاه ، خیابان اشرفی اصفهانی بالاتر از پل چوبی روبروی دبستان سعدی منتقل شد و مشتریان می توانند برای ارتباط با شعبه با شماره های ۴-۳۷۲۱۵۳۰۲ تماس حاصل نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: