کد خبر: ۷۰۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۶
وزیر خارجه روسیه در پیامی به همایش پانصد و پانزدهمین سال روابط ایران و روسیه؛ جمهوری اسلامی ایران را همسایه‌ای مهربان و شریکی دیرین دانست.
لاوروف: ایران همسایه‌ای مهربان و شریک دیرین ماستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در پیام سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به این همایش که با حضور سفرای دوکشور در مرکز پژوهش های وزارت خارجه برگزار شد، آمده است: ویژگی سازنده روابط روسیه و ایران را که بر اصول برابری حقوق، احترام متقابل، دوستی و اعتماد متکی است، ارج می‌نهیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: توسعه پیش رونده همکاری دو جانبه در همه حوزه‌ها همچون سیاست خارجی، دفاعی، اقتصاد و فرهنگ را با خرسندی تایید می کنیم.

لاوروف در این پیام تصریح کرده است: طبق توافق‌های حاصل شده رهبران دولت‌های ما، بر ادامه فعالیت مشترک، گسترش همکاری های دو جانبه و جستجوی پاسخ‌های موثر به مشکلات و بحران های جهانی و منطقه ای همچون مبارزه با تروریسم بین المللی و افراطی گری و حل و فصل سیاسی مشکل سوریه مصمم هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: