کد خبر: ۷۰۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۹۵
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در رابطه با وضعیت ترافیکی در محورهای پیرامون محل برگزاری تشییع شهدای آتش‌نشان، گفت: در حال حاضر بار ترافیکی سنگین را در خیابان‌های پیرامون برگزاری این مراسم شاهد هستیم.
آخرین وضعیت ترافیکی در خیابان‌های اطراف مصلیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بیان کرد: با شروع مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان بار ترافیکی در خیابان‌های بهشتی بزرگراه رسالت، مطهری، سهروردی و شریعتی بسیار سنگین است.
 
وی افزود: با اعمال محدودیت‌های ترافیکی که از ابتدای شریعتی و محدوده قنبرزاده در بزرگراه رسالت اعمال شده سعی داریم تا از تداخل جمعیت با وسایل نقلیه جلوگیری شود.
 
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، اظهار داشت: تمامی عوامل پلیس تلاش می‌کنند تا مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان در کمال نظم و آرامش برگزار شود.
 
رازقی مطرح کرد: با توجه به سنگینی ترافیک در معابر ذکر شده توصیه ما به شهروندان این است که آرامش خود را حفظ کنند و حتی‌الامکان از تردد در خیابان‌های بهشتی و مطهری خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: