کد خبر: ۷۰۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۰
رهبر اقلیت سنا از طرح دموکرات‌ها برای لغو فرمان محدودیت مهاجرت به آمریکا خبر داد.
دموکرات‌ها طرح لغو محدودیت مهاجرت را به سنا می‌برندبه گزارش  خبرداغ به نقل از فارس، «چاک شومر» رهبر دموکرات‌های سنا روز یکشنبه گفت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا باید فرمان ممنوعیت ورود پناهجویان و محدودیت سفر اتباع هفت کشور به آمریکا را لغو کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، شومر گفت این فرمان ترامپ، موجب می‌شود تا آمریکا کشوری «کمتر بشردوست، کمتر امن و کمتر آمریکایی» به نظر برسد.

وی که در نیویورک صحبت می‌کرد، می‌گفت: «این [فرمان] باید فورا لغو شود و دموکرات‌ها طرحی را برای لغو آن [به سنا] ارائه خواهند کرد.»


به گفته شومر، در حال حاضر 42 نفر از مسافران به آمریکا که از اتباع هفت کشور هستند، در بازداشت به سر می‌برند. با این حال او گفت «جان کلی» وزیر امنیت داخلی به او گفته که این افراد با توجه به حکم دادگاه علیه فرمان ترامپ، آزاد می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: