کد خبر: ۷۰۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۴۶۱
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در کمیسیون‌فرهنگی دو دستور جلسه داشتیم که به انها رسیدگی کردیم. اولا قرار بود که کلیات طرحی بررسی شود که هشتم ربیع الاول آغاز امامت امام‌زمان تعطیل اعلام شود که کلیات این طرح در کمیسیون رای نیاورد.
طرح تعطیلی هشتم ربیع الاول در کمیسیون فرهنگی مجلس رای نیاوردبه گزارش خبرداغ،احد آزادی‌خواه در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: امروز در کمیسیون‌فرهنگی دو دستور جلسه داشتیم که به آنها رسیدگی کردیم؛ اولا قرار بود کلیات طرحی بررسی شود که هشت ربیع الاول (آغاز امامت امام‌زمان) تعطیل اعلام شود که کلیات این طرح در کمیسیون رای نیاورد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی افزود: همچنین بررسی طرح ارتقای اعتبار اسناد رسمی نیز در کمیسیون فرهنگی بعنوان کمیسیون فرعی بررسی شد و کلیات آن رای آورد و ادامه رسیدگی‌ها در کمیسیون حقوقی قضایی بررسی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: