کد خبر: ۷۰۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۷
حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران از پروژه تجهیز و راه‌اندازی موزه بانک ملی ایران در ساختمان سابق صندوق پس‌انداز ملی بازدید کرد.
بازدید مدیرعامل از پروژه تأسیس موزه بانک ملی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، ساختمان مذکور که از بناهای ثبت میراث فرهنگی می‌باشد در سال ۱۳۱۲در غرب خیابان فردوسی ساخته ودر ۱۳۱۸ به بهره برداری رسیدو پس از سال‌های متمادی فعالیت بانکی، اینک با مصوبه هیأت مدیره این بانک برای تأسیس موزه بانک ملی ایران با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی در حال تجهیز و ساماندهی می‌باشد.

مدیرعامل بانک طی بازدیدی که از روند بهسازی و مرمت این ساختمان ارزشمند بعمل آورد ضمن ارائه رهنمودهای لازم تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های مورد نظر باید با توان مضاعف صورت گرفته و اقدامات به گونه‌ای انجام شود که در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری، موزه بانک ملی ایران افتتاح و مورد بازدید عموم قرار گیرد.

در این موزه مجموعه ای از اشیا تاریخی و گران قیمت بانک،سکه های قدیمی و آثارهنری اعم ازتابلوی نقاشی، فرش و .... در معرض دید عموم قرار خواهدگرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: