کد خبر: ۷۰۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۱۲۸
روزنامه جمهوری اسلامی:صداوسیما اصرار داشت اختلافات ساختگی بین هاشمی با رهبرانقلاب ایجادکندبه گزارش خبرداغ،روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی با ارزیابی برخورد رسانه ملی با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت:صداوسیما انگار ماموریت داشت که به اختلافات ساختگی بین رهبری و هاشمی، دامن بزند، تشدید بکند، تشویش اذهان عمومی بکند، همانی که اصطلاحا می‌گوئیم – حرکت در پازل دشمن!

 تا جائی که بعد از ارتحال هاشمی و پخش شدن برخی از باورها و بیانات آن مرحوم در خصوص رهبری انقلاب که در گذشته توسط خودش بیان شده بود و برخی از نزدیکان و یارانش نیز بیان کردند؛ مردم با حیرت و انگشت به دهان، که به راستی هاشمی این گونه باورهایی داشت؟! این گونه می‌اندیشید؟! چقدر رفاقت، دوستی،صفا و صمیمیت بین شان برقرار بوده که تاکنون بدون هیچ گونه توجیه شرعی، قانونی و سیاسی، کتمان شده بود!!

واقعیت‌ها و حقایق مهمی را کتمان و لاپوشانی می‌کردند تا بلکه بتوانند اغراض و ادعاهای سیاسی واهی جناحی خودشان را به خورد مردم بدهند! به عبارتی؛ ترجیح منافع محدود جناحی و سیاسی بر منافع و مصالح ملی، آن هم در رسانه ملی!

هاشمی گفتنی‌ها و حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. بیاناتی که می‌توانست راهگشا باشد و حل مشکل کند.از حسرت‌های راقم این سطور این است که اگر تریبون‌های عمومی امثال نماز جمعه و تلویزیون، فرصت‌ها و موقعیت‌هایی برای این نخبه دوراندیش ایجاد می‌کردند؛ چه بسا چشمه‌هایی می‌جوشید که موانع و مسائل رشد و توسعه کشور را هر چه زودتر برطرف می‌کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: