کد خبر: ۷۰۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۹
کف مرتب به افتخار وحید امیری؛
مهاجم پرسپولیس که امروز مراسم ازدواجش در لرستان برگزار می شود، دیروز در رختکن با همبازیانش خداحافظی کرد و به تهران برنگشت.
بدرقه آقا داماد در رختکن پرسپولیسبه گزارش خبرداغ،در پایان بازی پرسپولیس و صبا در قم که با پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس همراه شد، سرخپوشان در رختکن ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به افتخار وحید امیری کف مرتب زدند و او را بدرقه کردند.

 

در پایان بازی و قبل از آن که سرخپوشان سوار اتوبوس شوند و به تهران برگردند، برانکو ایوانکوویچ شاگردانش را دور هم جمع کرد و گفت وحید 3 روز کنار ما نخواهد بود، او برای برگزاری مراسم ازدواج خود به لرستان می رود و بازیکنانی که تمایل دارند در این مراسم شرکت کنند، می توانند فردا راهی لرستان شوند.

 

برانکو برای وحید آرزوی موفقیت کرد و از بازیکنان خود خواست به افتخار او کف مرتب بزنند که بازیکنان پرسپولیس هم با دست و سوت و تشویق بی امان همبازی خود را بدرقه کردند. بازیکنان پرسپولیس برای امیری آرزوی موفقیت کردند و بعضی از آنها قول دادند حتما در مراسم ازدواج امیری شرکت کنند.

 

امیری امروز با برگزاری مراسم ازدواج خود وارد جرگه متاهلین می شود.

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: