کد خبر: ۷۰۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۴۸۴
داعش آخرین سلاح پیشرفته خود را نشان داد
داعش در فیلم منتشر شده خود وعده داده که بزودی استفاده گسترده از این پهپادها به خصوص در موصل را توسط آن گروه شاهد خواهیم بود.
داعش در یک ویدئوی جدید تبلیغاتی آنلاین، آخرین سلاح خود که پهپادی پیشرفته است و در موصل بمباران انجام داده را نشان داده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، در این کلیپ نشان داده می‌شود که هواپیمایی بدون سرنشین و غول‌آسا که در صنعت پهپادی امریکا نمونه مشابه آن ام کیو -۹ می‌باشد به نیروهای ارتش عراق و ائتلاف در موصل حمله می‌کند و آنان را عدف حملات بمبارانی خود قرار می‌دهد. 

این گروه تروریستی در فیلم منتشر شده خود وعده داده که بزودی استفاده گسترده از این پهپادها به خصوص در موصل را توسط آن گروه شاهد خواهیم بود. 

پهپادهای مدل ام – کیو توسط امربکایی‌ها از سال ۲۰۰۷ میلادی به این سو‌ استفاده می‌شوند. یک مقام فرماندهی مرکزی امریکا اخیرا اعلام کرده بود که در طول دو ماه گذشته نیروهای ائتلاف شاهد روزی یک پهپاد داعش در اطراف موصل بوده‌اند. 

در صحنه دیگری از این فیلم، یک داعشی در حال آماده‌سازی وسیله نقلیه خود برای انجام بمبگذاری انتحاری و مفجر کردن یک ساختمان است. همزمان با انتشار فیلم‌های تبایغاتی داعش گزارش‌هایی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند ابوبکر البغدادی رهبر داعش در شمال عراق بر اثر بمباران‌های هوایی‌ به شدت مجروح شده است. با این حال هنوز تاییدی رسمی درباره مجروح شدن یا مرگ احتمالی بغدادی منتشر نشده است. 

در اواسط ماه دسامبر گذشته امریکا مبلغ جایزه برای سر بغدادی را به ۲۵ میلیون دلار افزایش داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: