کد خبر: ۷۰۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۱۹۴
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 6 استان کشور گفت: بیش از 4 هزار نفر به دلیل این حادثه اسکان اضطراری یافتند.
این 6 استان درگیر سیل و آب‌گرفتگیمرتضی سلیمی در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با وقوع سیل و آب‌‌گرفتگی اظهار داشت: 6 استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، خراسان جنوبی و رضوی متأثر از سیل و آ‌ب‌گرفتگی طی 5 روز گذشته شده‌ است.

به گزارش خبرداغ ؛ وی افزود: 19 شهرستان جاسک، سیریک، میناب، رودان، دلگان، کنارک، ایرانشهر، نیک‌شهر، چابهار،‌خاش، سرباز، سیب‌وسوران، منوجان، قلعه‌گنج، کوه‌بنان، داراب، سربیشه، خواف، و تایباد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: در این مدت در 107 شهر و روستا 7724 نفر امدادرسانی شده و 4178 نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

سلیمی گفت:‌ 73 دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شده و 60 واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شد همچنین تعداد زیادی پتو، موکت، فانوس، نایلون، ست‌ظروف و کنسروجات میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: در حال حاضر امدادرسانی در سیستان، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: