کد خبر: ۷۰۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۲۰۵
وزارت به دنبال عاملان بحران نقل و انتقالاتی؛
وزیر ورزش و جوانان بلافاصله بعد از اتفاقی که برای باشگاه استقلال رخ داده دستور پیگیری این پرونده را صادر کرد.
ورود وزیر ورزش به پرونده محرومیت استقلالبه گزارش خبرداغ،اتفاقی که برای باشگاه استقلال افتاده بلافاصله به گوش وزیر ورزش و جوانان رسید و با گسترده شدن ابعاد این پرونده و بیانیه باشگاه استقلال، مسعود سلطانی فر دستور پیگیری به این پرونده را صادر کرد.

 

بعد از این اتفاق تماس‌های زیادی با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گرفته شد و آنها در خصوص دلایل این موضوع توضیحاتی را به سلطانی‌فر ارائه کردند.

 

قرار است مسئولان باشگاه استقلال گزارش پیگیری این پرونده را به مدیران وزارت ورزش و جوانان ارائه کنند.

 

سلطانی‌فر از اتفاق رخ داده در باشگاه استقلال ابراز ناراحتی کرد و خواستار بررسی دقیق و در اسرع وقت این پرونده شد تا مشخص شود که کم کاری از سوی چه شخص یا اشخاصی بوده است.

 

وزیر ورزش خوب می داند که هواداران استقلال از عملکرد رضا افتخاری رضایت ندارند و این اتفاق می تواند باعث موضع گیری آبی ها علیه وزارت ورزش و جوانان شود.

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: