کد خبر: ۷۰۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۲۹۷
جذب کفشگری چگونه منتفی شد؛
هر چند سرمربی پرسپولیس نیاز به یک هافبک دفاعی برای تیمش دارد ولی مشاوره اطرافیان او مانع جذب بازیکن پدیده شد.
برانکو متقاعد شد؛ این بازیکن به درد پرسپولیس نمی خورد!به گزارش خبرداغ،برانكو ایوانکوویچ كلاً روی مهرداد كفشگری نظر مثبتی دارد، به خصوص كه مهرداد هر از گاهی از علاقه‌اش برای پیوستن به پرسپولیس می‌گوید و دل هواداران سرخ را به دست می‌آورد.

 

پرسپولیس در پست هافبك دفاعی كمبود نفر دارد و فعلاً گزینه چندان مناسبی هم برای خرید در این پست در بازار به چشم نمی‌خورد، به همین دلیل هم برانكو چندان مخالف جذب كفشگری نیست و جذب او را بهتر از كمبود مهره در هافبك دفاعی می‌داند اما...

 

اطرافیان برانكو در پرسپولیس نظرشان مخالف برانكو است و معتقدند كفشگری به درد سرخ‌ها نمی‌خورد، به همین دلیل هم با سرمربی تیم صحبت و او را قانع كرده‌اند كه پرسپولیس نیاز به هافبك دفاعی دیگری دارد و فعلاً هم می‌تواند فصل را با كمال كامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه ادامه دهد و به مشكلی هم برنخورد.

 

در نهایت مشاوره اطرافیان برانكو كارساز شد و برانكو هم بی‌خیال كفشگری شد تا این بازیكن از پرسپولیس دور شود و...

خبر ورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: