کد خبر: ۷۰۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۶
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر آواربرداری به نقطه‌ای رسیده است که گاو صندوق‌ها، اموال و اسناد پیدا شده و به پلیس آگاهی مرکز واقع در خیابان وحدت منتقل شده است.
ناجا: محدودیت‌های ترافیکی تا اطلاع ثانوی وجود دارد/ گاوصندوق‌ها و اموال پیدا شده به پلیس آگاهی خیابان وحدت منتقل شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سردار اسکندر مومنی بیان کرد: همه آوارها به منطقه کنترل شده‌ای فرستاده می‌شود تا کلیه اموال حفظ شود. همچنین گاوصندوق‌ها و اموال پیدا شده به پلیس آگاهی مرکز واقع در خیابان وحدت منتقل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ناجا با بیان اینکه جای نگرانی برای اموال وجود ندارد گفت: همه دستگاه‌های امدادی و انتظامی برای حفظ اموال در تلاش هستند.

سردار مومنی تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا اطلاع ثانوی وجود دارد ولی در اولین فرصت که شرایط بهبود یابد، از این محدودیت‌ها کاسته خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: