کد خبر: ۷۰۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۷
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: از اینکه توانستیم در ورزشگاه آزادی استقلال تهران را شکست دهیم خوشحالم.
هنوز برای جذب بازیکن منتظر لیست هستیم/ نتیجه خوبی مقابل استقلال گرفتیمبه گزارش خبرداغ،علی پورکیانی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران در مورد اشتباهات داوری و مردود اعلام کردن گل صحیح این تیم اظهار داشت: داور هم انسان است و اشتباه می‌کند و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که من اشتباه نمی‌کند. از اینکه توانستیم در آزادی 3 امتیاز با ارزش بگیریم و از سد استقلال تهران عبور کنیم بسیار خوشحالم.

 

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی این تیم و عملکرد آنان در فصل نقل و انتقالات گفت: باشگاه باید پیگیر این موضوع باشد. ما به پورموسوی ماموریت دادیم که لیست بازیکنان مورد نیاز خود را در اختیار باشگاه قرار بدهد و امیدواریم بودجه نیز در روز‌های آینده به باشگاه تزریق شود تا بتوانیم با بازیکنان مد نظرمان قرارداد ببندیم.

 

تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: