کد خبر: ۷۰۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۹
درباره دلخوری سرمربی پرتغالی تیم ملی از سرمربی کروات پرسپولیس موضوعی وجود دارد که شاید خیلی ها از آن مطلع نباشند.
پیشنهاد جدید به برانکو از سوی مشتری دائمی کی روشبه گزارش خبرداغ ، این روزها که درگیری های میان دو سرمربی خارجی شاغل در فوتبال ایران بالا گرفته، شایعه ای درباره برانکو ایوانکوویچ به گوش می رسد که قابل تامل است.

 

گفته می شود برانکو پیشنهادی از کشور آفریقای جنوبی دریافت کرده و فدراسیون فوتبال این کشور قصد دارد هدایت تیم ملی خود را به برانکو بسپارد.

 

خبری که البته هنوز توسط برانکو رسانه ای نشده اما این خبر به گوش کارلوس کی روش رسیده است. به هر حال فدراسیون کشور آفریقای جنوبی یکی از مشتریان دائم و همیشگی کی روش برای قبول عنوان سرمربیگری این کشور بوده است.

 

در همین ارتباط شنیده می شود آگاهی کی روش از پیشنهاد آفریقای جنوبی به برانکو، تا حدی او را دلگیر و ناراحت کرده و دلیل اصلی بیانیه ها و مصاحبه های اخیر او نیز این موضوع بوده است.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: