کد خبر: ۷۰۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۱۴۶
سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با ثبت‌نام بانوان در انتخابات گفت: نظر من همان است که قبلا گفتم و ثبت نام بلامانع است ولی باید موضوع بررسی و اعلام نظر شود.
۱۰ روز دیگر نتایج بررسی‌ها در مورد برگزاری انتخابات الکترونیک اعلام می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، عباسعلی کدخدایی در حاشیه مراسم ترحیم عزیزالله اسماعیلی گفت: مراحل کارشناسی برگزاری انتخابات الکترونیکی در حال انجام است و باید دید نتیجه کارشناسی‌ها چه می‌شود.

او افزود: احتمالا ۱۰ روز دیگر نتایج کارشناسی‌ها اعلام می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با ثبت نام بانوان در انتخابات گفت: نظر من همان است که قبلا گفتم و ثبت نام بلامانع است ولی باید موضوع بررسی و اعلام نظر شود.

کدخدایی در پاسخ به این اینکه یعنی بانوان می‌توانند ثبت‌نام کنند، گفت: نمی‌دانم حتی در مورد حضور آقایان هم نمی‌توانم نظری بدهم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: