کد خبر: ۷۰۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۶۶
مونتلا از شکست شاگردان میهایلوویچ و صعود به دور بعد خوشحال است.
مونتلا: شایسته این پیروزی بودیمبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: میلان موفق شد از سد تورینو بگذرد و باز هم حریف یوونتوس در مرحله بعدی شود. وینچنزو مونتلا پس از بازی از شاگردانش تمجید کرد و این پیروزی را مهم خواند. صحبت های وی را می خوانید.

 پالتا نمایش های بی نظیری را ارائه می کند، بسیار بازیکن مفیدی است و درخشش او برای هیچکس غافلگیر کننده نیست. دلوفئو را به خوبی می شناسم اما ترجیح می دهم در مورد بازیکنانی که دارم صحبت کنم. 



فکر می کنم هرتیم پیروزی باید بر روی یکی دو مهره از تیم جوانانش تکیه کند که ما بازیکنان جالبی در اختیار داریم، کالابریا یکی از آن هاست که در حال نشان دادن این است که قابلیت بازی برای میلان را دارد. 

وی افزود:

 بوناونتورا دائما در حال یادگیری است و هم برای تیم ملی و هم برای ما، مهره ارزشمندی محسوب می شود. نیمه اول ما خیلی کند بودیم، دریافت گل ما را به خودمان آورد و به خوبی توانستیم به بازی برگردیم. از نظر من استحقاق شکست حریف سرسختمان را داشتیم. پیروزی بزرگی بود. هدف و خواست ما آوردن جوانان با استعداد بیشتری به ترکیب اصلی است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: