کد خبر: ۷۰۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۴۳
با حضور در صدای سپهر
​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.
مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های هموطنان پاسخ دادبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در  مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقيم پاسخگوي پرسش های هموطنان گرامی بود.
 
 
 

مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر  عملیاتی شدن  شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 

 
 
 

شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.

 
 
 

گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: