کد خبر: ۷۰۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۷
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس تا الان درخواستی برای جذب خلیل‌زاده نداده؛ البته اگر هم درخواستی باشد جوابمان منفی است
پاسخ ما منفی است/ به پرسپولیس بازیکن نمی‌دهیمبه گزارش خبرداغ ، مهدی اخوان در رابطه با بحث پرسپولیسی شدن شجاع خلیل زاده که این روزها دوباره مطرح شده است، گفت: ما حرف هایمان را در این ارتباط زده ایم و پرسپولیسی‌ شدن خلیل زاده غیر ممکن است.

 

وی افزود: البته هنوز پرسپولیس هیچ درخواستی در این ارتباط نداده است اما اگر هم درخواستی وجو داشت، باز هم جواب ما منفی بود. خلیل زاده بازیکن سپاهان است و قطعا تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند.

 

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: البته خلیل زاده در بازی تدارکاتی ما از ناحیه زانو مصدوم است و فعلا مراحل درمان خود را طی می‌کند.

 

اخوان در خصوص بازگشت علی کریمی به سپاهان خاطرنشان کرد: باشگاه در حال مذاکره است و مکاتبات لازم میان باشگاه ها در حال انجام است ولی هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: