کد خبر: ۷۰۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۹
دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه مراسم وداع با پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی یک شخصیت برجسته و ستون نظام بود.
آیت‌الله هاشمی هیچ‌گاه در چارچوب حزب و جناح عمل نکردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،  علی شمخانی در حاشیه مراسم وداع با پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی یک شخصیت برجسته و ستون نظام بود. در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب با چالش‌ها و گردنه‌های مختلفی در دوران رهبری و امام روبرو بودند که همواره آقای هاشمی در کنار این گردنه‌ها همراه امام و رهبری بودند.

او خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی هیچ‌گاه در چارچوب حزب و جناح عمل نکرد ترقی همه ملت ایران از آقای هاشمی تلقی واحدی است که ناشی از رفتار شخصیت وی است.

شمخانی در ادامه افزود: فردا ملت ایران با توجه به فرمایش امام که هاشمی زنده است انقلاب هم زنده است باحضور در تشییع جنازه ایشان حضور پیدا خواهند کرد و به وی ادای احترام می‌کنند و او را جاودانه می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: