کد خبر: ۷۰۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۲۹۶
راکعی
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آیت‌الله هاشمی صندوقچه اسرار نظام بود و از مسائلی که خیلی‌ها اطلاع نداشتند، آگاه بود.
هاشمی صندوقچه اسرار نظام بودبه گزارش خبرداغ،فاطمه راکعی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، ضمن تسلیت به خانواده آیت‌الله هاشمی گفت: این ضایعه را به ملت حق‌شناس ایران تسلیت می‌گویم و دردمندانه در سوگ یار بزرگ امام می‌نشینیم.

او خاطر نشان کرد: آیت‌الله هاشمی سال‌ها علیرغم فراز و فرود‌ها و جرم‌هایی که به او نسبت داده شد صبورانه ایستاد و به خاطر مصالح نظام و انقلاب گله نکرد و همیشه نگران استقلال و آزادی کشور بود و سربلندی را برای ایران می‌خواست.

راکعی با بیان اینکه هاشمی به سوی حق شتافت و کنار پاکان و خوبان آرام گرفته است، عنوان کرد: آیت‌الله هاشمی پشت و پناه بزرگی برای کشور بودند و امیدوارم راه ایشان ادامه پیدا کند.

او تاکید کرد: آیت‌الله هاشمی صندوقچه اصرار نظام بود، ایشان از بدو انقلاب کنار امام قرار داشت و از بسیاری مسائلی که خیلی‌ها اطلاع نداشتند، ایشان مطلع بودند، زیرا پیش از خیلی‌ها اخبار و مسائل را دریافت می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: