کد خبر: ۷۰۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۴
سرمربی تیم پرسپولیس قبل از آعاز تمرین امروز تیمش نکاتی را به شاگردان خود گوشزد کرد.
هشدارهای جدی برانکو به پرسپولیسی هابه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،عملکرد ضعیف بازیکنان پرسپولیس و مخصوصا ملی‌پوشان این تیم در بازی دوستانه با پاراگ تهران که منجر به شکست ۳ بر یک سرخپوشان در این مسابقه دوستانه شد، دلخوری شدید برانکو ایوانکوویچ را به همراه داشت تا حدی که این مربی قبل از آغاز تمرین امروز سرخپوشان جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد.

 

برانکو در مهم‌ترین بخش از صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت:باید تلاش کنید خیلی بهتر از این‌ها بازی کنید، چرا که ما یک نیم‌فصل بسیار سخت را پیش‌رو داریم و دیگر حق اشتباه نداریم.

 

او با اشاره به بازی خوب تیم پاراگ مقابل تیمش، به شاگردانش گفت: هر تیمی در هر سطحی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهد. شما نباید هیچ حریفی را آسان تلقی کنید و در هر مسابقه نهایت تلاش خود را به کار بگیرید. هیچ چیز نباید ما را از اهداف‌مان دور کند و انتظار دارم از امروز با تمام وجود برای موفقیت تیم و رسیدن به اهداف‌مان تلاش کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: