کد خبر: ۷۰۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۹
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت‌: خبرگزاری موج به دلیل افترا و تهمت نسبت به نهاد‌ها و مقامات دولتی، مجرم شناخته شدند.
خبرگزاری موج متهم شناخته شد/ مهر به اتفاق آرا مجرم شناخته نشدبه گزارش خبرداغ ، علی اکبر کسائیان سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات در گفت‌و‌گو با  ایلنا درباره جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: در دادگاه مطبوعات پرونده‌ اتهامی خبرگزاری مهر و موج برگزار شد و احکام هرکدام از آنها صادر شد.

او ادامه داد: دادگاه خبرگزاری مهر در شعبه ۶ دادگاه یک کیفری استان به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد. اتهام این خبرگزاری نشر اکاذیب و افشای مطالب دادگاه عنوان شده بود که با اکثریت آراء مجرم شناخته نشد.

 کسائیان افزود: همچنین رسیدگی به تخلفات مدیرمسئول و خبرنگار خبرگزاری موج دراتهام نشرمطالب خلاف واقع و پخش شایعات با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند. اما در مورد دومین اتهام این خبرگزاری که افترا و تهمت نسبت به نهاد‌ها و مقامات دولتی بود مجرم شناخته شدند.

 کسائیان خاطر نشان کرد: هیات منصفه مطبوعات استان به اتفاق آرا متهمان را مستحقق تخفیف دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: