کد خبر: ۷۰۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
تعداد بازدید: ۱۴۳
رییس مجلس گفت:‌بیانات امروز رهبری برای مسئولان و مردم روشن و راهگشا بود. به ویژه در بخشی که عناصر اقتدار کشور را در شرایط فعلی برشمردند که این بخش بسیار پراهمیت بود.
بیانات امروز رهبر انقلاب برای مردم و مسئولان راهگشا استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس در ابتدای جلسه یاد و خاطره قیام ۱۹ دی را گرامی داشت. 

علی لاریجانی گفت: حرکتی که مردم سلحشور و انقلابی قم در این روز آغاز کردند باعث شد حرکت جهشی در روند انقلاب اسلامی صورت بگیرد و باعث شد قیام‌های دیگری در آذربایجان و کشورهای دیگر صورت گیرد. 

او ادامه داد: در دیدار صبح امروز رهبر انقلاب با جمعی از مردم قم ایشان در این مورد بیانات ارزشمندی داشتند و فکر می‌کنم برای همه نمایندگان ضروری است که مشروح صحبت‌های ایشان را ملاحظه کنند. 

رئیس مجلس تصریح کرد: بیانات امروز رهبری برای مسئولان و مردم روشن و راهگشا بود. به ویژه در بخشی که عناصر اقتدار کشور را در شرایط فعلی برشمردند که این بخش بسیار پراهمیت بود. 

اوافزود: ایمان دینی، معرفت دینی، پیشرفت‌های علمی و فناورانه و اقتصاد پویا به عنوان چهار رکن مهم در صحبت‌های امروز رهبری بود. همچنین دولت و مجلس توجه خاصی به این ارکان داشته باشند و امیدوارم اقداماتی که کمیسیون‌های مختلف در این زمینه صورت داده‌اند در همین مسیر قرار داشته باشند.

علی لاریجانی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: