کد خبر: ۷۰۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
تعداد بازدید: ۷۰۲
امروز اتفاق خواهد افتاد؛
مدیران پرسپولیس مدعی هستند برای جذب هافبک گرانقیمت و ملی پوش مدنظرشان مشکل مالی ندارند و نیازی به کمک عابربانک نیست.
آغاز مذاکرات رسمی پرسپولیس با بمب نقل و انتقالاتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سروش رفیعی امروز به صورت رسمی و جدی با پرسپولیس مذاکره می کند. سروش که یک پیشنهاد مالی مناسب از دوحه دارد، امروز پس از مذاکره نهایی با تراکتورسازی با پرسپولیس هم مذاکره می کند تا پس از جمع بندی کامل تصمیم آخر را بگیرد.

 

سروش که شیرازی است، همیشه عادت داشت هر وقت از اردوی خارجی تیم ملی برگردد، بلافاصله به شیراز برود و سری به خانواده بزند اما او این بار در تهران ماند تا شایعه شود هدفش فقط مذاکره با پرسپولیس است.

 

اما یکی از نزدیکان این بازیکن گفت: «منکر مذاکره سروش با پرسپولیس نیستم همان طور که مذاکره او با تراکتور را انکار نمی کنم اما دلیل اصلی اقامت او در تهران این است که صبح می خواهد موضوع پایان خدمت خود را پیگیری کند. امروز نوزدهم دی ماه است و طبق قول و قرار قبلی امروز باید مجوز پایان خدمت سروش صادر شود.»

 

وی افزود: «سروش به این دلیل که مجوز خروج از کشور ندارد، فقط قادر به همراهی تیم ملی در سفرهای خارجی است و امروز و فردا در تهران کارهایش را پیگیری می کند که اگر بعد از صدور مجوز پایان خدمت، با پرسپولیس یا تراکتور به توافق رسید که هیچ و اگر نرسید برای مذاکره نهایی به قطر برود.»

 

به نوشته رادنیوز، از سوی دیگر برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که با بازداشت حسین هدایتی که با رفیعی مذاکره کرده و به او وعده بالایی داده بود، پرسپولیس دیگر قادر به جذب این بازیکن نیست چون پولی برای این کار ندارد.

 

اما شب گذشته یکی از مسئولان پرسپولیس در این خصوص گفت: «عابر بانک نماینده باشگاه برای مذاکره با رفیعی نبود و فکر می کنیم او فقط کنار سروش عکس گرفته بود چون ما بدون واسطه با رفیعی صحبت کردیم و خود سروش هم می داند که مشکلی برای پرداخت مالی به او نداریم.»

 

وی افزود: «سروش به ما گفت اولویت من بازی در اروپاست و از قطر هم پیشنهاد دارم و تراکتور هم خواسته با یک مبلغ خوب تا آخر فصل بمانم. ما هم به او گفتیم به اصطلاح دورهایت را بزن و بعد از این که تمام پیشنهادها را شنیدی با ما هم سر میز مذاکره بنشین. الان هم اصلا نگران پول جذب سروش نیستیم و نگرانی ما از این بابت است که اضافه خدمت رفیعی بخشیده نشده باشد.»

 

گفتنی است سردار آجورلو برای این که حسن نیت خود را به سروش اثبات کند نامه پایان خدمت به این بازیکن داد و نامه و مجوز اصلی را باید بخش نیروی انسانی سپاه عاشورا به این بازیکن بدهد که تا به حال این نامه را نداده و امروز نوزدهم دی ماه، سروش باید پیگیر این موضوع شود.

 

جالب است بدانید روز گذشته و همزمان با بازگشت تیم ملی فوتبال ایران به تهران، رفیعی در حلقه محاصره هواداران پرسپولیس قرار گرفت. از قرار معلوم تنی چند از هواداران فوتبال در فرودگاه امام خمینی (ره) از رفیعی خواستند تا تصمیمش را برای انتخاب تیم جدیدش اعلام کند.

 

اصراری که بالاخره باعث شد تا رفیعی در خصوص احتمال پوشیدن پیراهن پرسپولیس در نیم فصل دوم تنها به گفتن: «به امید خدا» بسنده کند. بازیکنی که هنوز هم نتوانسته است تصمیم نهایی اش را بگیرد تا هواداران تیم های خواهانش حسابی پیگیر وضعیتش باشند.

 

به هر حال رفیعی چند روز بیشتر فرصت ندارد تا مقصدش را برای نیم فصل دوم مشخص کند. حال باید منتظر ماند و دید چه پیراهنی بر تن این بازیکن در نیم فصل دوم به تن خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: