کد خبر: ۷۰۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۲۱۹
به وزارتخانه‌های کشور و نیرو؛
«قانون موافقتنامه همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان» از سوی رییس جمهور برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد.
رییس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزارتخانه‌های کشور و نیرو، ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا، ابلاغ کرد.

روحانی همچنین در نامه‌ای به وزارت نیرو «قانون موافقتنامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان در زمینه ادامه ساخت، بهره برداری و استفاده از منابع آب و انرژی سد‌ها و نیروگاههای برق آبی خداآفرین و قیزقلعه سی بر روی رودخانه ارس» را برای اجرا ابلاغ کرد.

این دو قانون، هفدهم آذرماه ۹۵ در مجلس شورای اسلامی تصویب و در هشتم دیماه نیز از سوی شورای نگهبان تایید شده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: