کد خبر: ۷۰۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۸
7 ملی پوش بی روحیه در تمرینات سرخ ها؛
٧ ملی‌پوش پرسپولیس که همگی جزو اصلی‌ترین بازیکنان برانکو هستند حال و اوضاع خوبی در تمرینات ندارند.
برانکو اول خوشحال بود اما بعد فهمید از کی روش رودست خوردهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اوضاع این روزهای پرسپولیس برای تیمی که قهرمان نیم فصل شده و برای بالابردن جام در پایان فصل بی‌تابی می‌کند، مناسب نیست.

 

در حالی ‌که قهرمانی این تیم در نیم‌فصل قرمزها را به شکستن طلسم 9 ساله امیدوار کرده بود اما اتفاقات ناخوشایندی برای این تیم افتاده که می‌تواند سرنوشت پرسپولیس را تحت‌تأثیر قرار دهد.

 

 

* ملی‌پوشان بی‌روحیه

وقتی کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان پرسپولیس را از اردوی تیم‌ملی به تهران دیپورت کرد، برانکو ایوانکوویچ در خلوت خود جشن پیروزی گرفت و از این‌که توانست ستاره‌هایش را از مرد پرتغالی پس بگیرد، خوشحال بود. وقتی پرسپولیسی‌های مغموم به فرودگاه رسیدند و از کنار استقبال هواداران بی‌تفاوت عبور کردند، معلوم شد ماجرا چیز دیگری است.

 

برانکو شاد و خوشحال به تمرین رفت و خودش را برای استقبال از ملی‌پوشانش آماده کرد اما آنها به جای تمرین به باشگاه رفتند تا در جلسه با اعضای هیأت‌مدیره تکلیفشان را روشن کنند.

 

این‌جا بود که برانکو فهمید رودست بدی از کی‌روش خورده است. او توانست ملی‌پوشانش را از کی‌روش پس بگیرد اما حال و هوای این روزهای بازیکنان پرسپولیس هیچ شباهتی به قبل از رفتن به دوبی ندارد.

 

٧ ملی‌پوش پرسپولیس که همگی جزو اصلی‌ترین بازیکنان برانکو هستند حال و اوضاع خوبی در تمرینات ندارند. آنها از روز پنجشنبه به تمرین پرسپولیس رفتند اما در سکوت محض تمرین می‌کنند و خبری از شوخی و روحیه خوب نیست.

 

اتفاقات رخ داده بین کی‌روش و برانکو که در نهایت به دیپورت شدن بازیکنان پرسپولیس از تیم‌ملی منجر شد، روی رابطه آنها با ایوانکوویچ هم تأثیر گذاشته است. با این حرف کی‌روش که پرسپولیسی‌ها را فقط در فیفادی به تیم‌ملی دعوت می‌کند، آنها احساس خطر کرده‌اند.

 

ملی‌پوشان پرسپولیس در صورت از دست دادن جام‌جهانی خیلی چیزهای دیگر را هم از دست می‌دهند و استرس این اتفاق روی عملکرد آنها تأثیری منفی می‌گذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: