کد خبر: ۷۰۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۵۱
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده‌های جوی طی روزهای شنبه و یکشنبه بویژه برای شهرهای صنعتی خبر داد.
پیش‌بینی آلودگی هوا برای شهرهای صنعتی از شنبهبه گزارش خبرداغ ، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره‌های هواشناسی طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود که پیامد آن در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ دی افزایش آلاینده‌های جوی برای شهرهای بزرگ و صنعتی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور در سه روز آینده در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود، گفت: در نتیجه این شرایط پدیده گرد و غبار در پاره‌ای از مناطق جنوب شرق دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه ۱۸ دی تا دوشنبه ۲۰ دی افزایش نسبی دما را برای نوار شمالی کشور شاهد خواهیم بود، افزود: از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه برای استان‌های اردبیل و گیلان همراه با وزش نسبتا شدید باد خواهد بود. همچنین طی امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز و طی سه روز آینده دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد وضعیت جوی استان تهران طی دور روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز جمعه ۱۷ دی صاف با بیشینه و کمینه دمای ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد و در روز شنبه ۱۸ دی صاف همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: