کد خبر: ۷۰۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید: ۴۲۸
پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع )بسم الله النور

فرا رسیدن هشتم ربيع الثاني سالروز ولادت با سعادت يازدهمين واسطه فيض خداوند، حضرت امام حسن عسگري (ع) را به همه مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع ) نقطه عطفی در تاریخ تشیع بود. آماده سازي شيعيان براي ورود به دوران غيبت  منجي بزرگ عالم بشريت حضرت صاحب الزمان (عج) مسئوليت خطيري  بود كه با صبر و بردباري و درايت بي نظير ايشان  به نيكوترين شكل به انجام رسيد. ايشان در دوران امامت پر بار خويش،  آثار مهمی از تفسير قرآن و نشر احکام و بيان مسائل فقهی بر جاي گذاشتند و بهره مندي مسلمانان از  تعليمات عاليه قرآنی،  تبحر مسلمانان در فقه و فلسفه، ترويج  مناظرات کلامی و نهادینه کردن اصل امامت در جامعه مسلمين، از ديگر بركات دوران امامت حضرت امام حسن عسگري (ع) بود.

بار ديگر با تبريك ولادت خجسته يازدهمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت از خداوند متعال براي تمامي هموطنان  توفيق بهره مندي از تعاليم ارزشمند اين امام همام و حركت در مسير حق و حقيقت  را مسئلت دارم.


                                                                                                                علي اصغر

                                                                                                رييس هيات مديره و مدير

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: