کد خبر: ۷۰۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۹
بازیکن جوان تیم استقلال مذاکرات مثبتی با تراکتورسازی داشته و به نظر می رسد در آستانه پبوستن به این تیم قرار دارد.
هافبک استقلال در آستانه پیوستن به تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ ، مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، برای به خدمت گرفتن امید نورافکن، هافبک 19 ساله تیم استقلال تهران، با این بازیکن وارد مذاکره شده اند و با توجه به مثبت بودن نتیجه مذاکرات، به نظر می رسد که طی روزهای آینده شاهد انتقال این بازیکن از جمع آبی های تهرانی به جمع سرخ پوشان تبریزی باشیم.

 

گفتنی است که این بازیکن جوان در فصل جاری تنها یک بار در ترکیب تیم استقلال تهران قرار گرفت که مربوط به بازی با نفت تهران بود.

 

نورافکن در لیگ پانزدهم شرایط به مراتب بهتری در استقلال داشت و یازده بازی برای این تیم انجام داده بود اما اختلافاتی که بر سر مسائل انضباطی با علیرضا منصوریان داشت باعث شد از ترکیب تیمش دور باشد.

 

این حرف و حدیث ها در حالی است که شنیده می شود منصوریان با رفتن او مخالفت کرده و اینکه طی روزهای آینده نظرش تغییر می کند یا خیر مشخص نیست.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: