کد خبر: ۷۰۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۴۸۷
اخبار مختلفی از باشگاه استقلال به گوش می رسد. یکی از مهم ترین اخبار کنونی زمزمه های بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال است.
خبری داغ از باشگاه استقلال/ بمب جدید منصوریان لو رفت!به گزارش خبرداغ ، از باشگاه استقلال خبر میرسد که صحبت از بازگشت آندرانیک تیموریان به این تیم بسیار جدی است. هم آندو دوست دارد آخرین سال های فوتبالش در استقلال باشد و هم منصوریان بی تمایل به استفاده از این بازیکن با تجربه نیست.

 

بعد از منتفی شدن حضور ایمان مبعلی در تیم استقلال، منصوریان به فکر افتاد تا به جای او در صورت امکان از آندرانیک تیموریان استفاده کند. آندویی که خود یک استقلالی است و به احتمال زیاد آخرین سال های فوتبالی اش را تجربه می کند. هافبک با تجربه ای که در حال حاضر هم کاپیتان تیم ملی کشورمان حساب می شود.

 

گویا هم آندو بی تمایل به بازگشت نیست و هم منصوریان از این اتفاق استقبال می کند اما بازگشت آندو به استقلال در حالی عملی می شود که اولا آندو بتواند رضایتنامه اش را از باشگاه ماشین سازی بگیرد و دوما برای بازگشت به استقلال رقم نا متعارفی را طلب نکند.

 

جام جم آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: