کد خبر: ۷۰۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۱۸۰
آتش دعوای سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی بار دیگر شعله ور شده که می تواند یکی از دو تیم را با مشکل مواجه کند.
کی‌روش به دنبال قرار دادن ملی پوشان پرسپولیس مقابل برانکو/ چه کسی جنگ را می بازد؟به گزارش خبرداغ ، مدتی از درگیری های لفظی کی روش و برانکو می گذشت و خیلی ها فکر می کردند این دو مربی قصد تعامل دارند اما اختلافات بیش از پیش شده است.

 

برانکو ایوانکوویچ در دور تازه حملات خود به سرمربی تیم ملی اعلام کرد که اردوی امارات بدون بازی تدارکاتی و لژیونرها سودی برای فوتبال ایران ندارد و تنها به ضرر باشگاه های لیگ برتری است.

 

برانکو اعلام کرد در حالی که باید به زودی نیم فصل دوم شروع شود، ملی پوشانش در اختیار تیم ملی هستند و معمولا هم با اضافه وزن به پرسپولیس برمی گردند.

 

نخستن واکنش کیروش به این انتقادها ترخیص ملی پوشان پرسپولیس از اردوی امارات بود و آنها برای حضور در تمرینات پرسپولیس عازم تهران شدند.

 

بی شک کی روش به زودی موضع گیری تندی هم خواهد داشت اما با اقدام امروز خود پیغام مهم برای برانکو و البته سایر مربیان لیگ برتری فرستاد.

 

اعتراض به حضور ملی پوشان در اردوی های تیم ملی می تواند منجر به حذف آنها از تیم ملی شود؛ اتفاقی که قطعا ملی پوشان را که برای حضور در جام جهانی لحظه شماری می کنند مقابل باشگاه ها قرار خواهد داد.

 

جنگ کی روش و برانکو که علنی تر از هر زمانی شده بی شک به سود فوتبال نخواهد بود چراکه در نهایت یا پرسپولیس تضعیف خواهد شد یا تیم ملی. باید دید در نهایت چه کسی جنگ را می بازد؛ پرسپولیس، تیم ملی یا فوتبال ایران؟!

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: