کد خبر: ۶۹۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۳۰۰
مدافع استقلال گفت: «سخت ترین بازی که در حال حاضر پیشرو داریم بازی با السد است که برای مان حکم مرگ و زندگی را دارد.»
کریمی: خیلی وقت است حضورم در فضای مجازی کم رنگ شدهبه گزارش خبرداغ ، یعقوب کریمی در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: «نیم فصل اول برایم بد نبود اما انتظار داشتم، بهتر از این ها باشم. تلاش می کنم تا در نیم فصل دوم شرایط بهتری کسب کنم و بتوانم بیشتر به استقلال کمک کنم.»

 

وی در خصوص رقابت در جناح چپ استقلال با بازیکنان جوان این تیم گفت: «رقابت جزئی از فوتبال است و من مشکلی با آن ندارم. تلاش می کنم تا به عنوان یک بازیکن آماده در خدمت استقلال باشم.»

 

کریمی در ارتباط با شرایط استقلال برای نیم فصل دوم عنوان کرد: «در نیم فصل اول نتوانستیم زیاد خوب باشیم و باید تلاش کنیم تا انتظارات را در نیم فصل دوم برآورده کنیم.»

 

این بازیکن افزود: «سخت ترین بازی که در حال حاضر پیشرو داریم بازی با السد است که برای مان حکم مرگ و زندگی را دارد. برای این بازی به آرامش و تلاش بیشتر نیاز داریم. امیدوارم که با برد در این بازی بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.»

 

کریمی در خصوص فعالیت خود در فضای مجازی گفت: «خیلی وقت است که در فضای مجازی حضورم کم رنگ شده است. قبلا حضور بیشتری داشتم اما الان همه فکر و تمرکزم را روی پیشرفت فوتبالی ام گذاشته ام و کم تر در فضای مجازی حضور دارم.»



هوادار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: