کد خبر: ۶۹۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۲
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 9 کیلو و 200 گرم تریاک از دو عامل افیونی، با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های آمل و بابل خبر داد.
جاسازی ماهرانه مواد مخدر در زیر صندلی یک پیکان وانتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا  ، «علیرضا ثقفی» گفت: در پی تحقیقات پلیسی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر از تهران به سمت شهرستان بابل، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های آمل و بابل قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، افزود: مأموران با انجام بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهمان را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی وانت پیکان در محور هراز شناسایی کردند.

 ثقفی، خاطرنشان کرد: مأموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده  از این خودرو  9 کیلو و 200 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر صندلی سرنشینان آن جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران یادآور شد: این دو عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: