کد خبر: ۶۹۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۱۴۵
اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد که طی 48 ساعت آینده میزان غلظت آلاینده های جوی مناطق مختلف استان به ویژه پایتخت با توجه به وزش باد کاهش می یابد.
وزش باد و کاهش غلظت آلاینده های جوی پایتخت در 48 ساعت آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی؛ آسمان استان تهران، امروز نیمه ابری تا ابری و در مناطق مرکزی و جنوبی غبارآلود خواهد بود.

براساس این گزارش، از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه وزش باد در سطح استان پیش بینی می شود که این امر منجر به کاهش میزان غلظت آلاینده های جوی در سطح استان خواهد شد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه را به ترتیب (5، 16) ، (3، 13) و (1، 10) درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.

دراین گزارش، ورامین و فیروزکوه به ترتیب با 13 و منهای 2 درجه سانتیگراد زیرصفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته اعلام شده اند.

به گزارش ایرنا، کیفیت هوای تهران امروز(یکشنبه) در شرایط ناسالم برای تمامی افراد قرار داشت و در دو روز گذشته(شنبه و جمعه) نیز برای گروه های حساس ناسالم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: