کد خبر: ۶۹۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۷
درویش؛
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: «هدف ما کمک به مسعود حسن‌زاده است اما او هم باید پیگیر کارهایش باشد.»
حسن زاده علاوه بر اروپا از لیگ ایران هم پیشنهاد دارد / دوست دارم تا جایی که از دستم برآید کمکش کنمبه گزارش خبرداغ،رضا درویش در خصوص گلایه مسعود حسن‌زاده و صحبت‌های او که گفته سایپا برای فسخ قرارداد او کم‌کاری می‌کند، اظهار داشت: «در این فصل دوست داشتیم به حسن‌زاده کنیم و الان هم چنین نیتی داریم تا او فوتبال را کنار نگذارد. در اواسط فصل هم به این بازیکن گفتم که به عنوان یک برادر دوست دارم او پیشرفت کند و تا جایی که از دستم برآید کمکش کنم اما این موضوع نباید یک طرفه باشد. هدف ما کمک است ولی او هم نباید کوتاهی کند و باید پیگیر کارهایش باشد.»

 

وی در مورد اینکه آیا حسن‌زاده برای پیوستن به لیگ یونان از سایپا رضایت‌نامه می‌خواهد تاکید کرد: «حسن‌زاده هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و اتفاقا روز گذشته به باشگاه آمد. جدا از بحث پیشنهاد خارجی، او از لیگ ایران هم پیشنهاد دارد ولی ظاهرا هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. حسن‌زاده باید تصمیم بگیرد و به ما اعلام کند.»

تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: