کد خبر: ۶۹۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۱
کتاب”شاخص سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت بانکداری” با حضور معاون وزیر اقتصاد، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد.
رونمایی بانک ملت از یک کتاب در حوزه بانکداریبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این کتاب در همایش مدیران ارشد این بانک و با حضور دکتر حسین قضاوی معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک ملت، رییس و اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران ارشد این بانک مورد رونمایی قرار گرفت.

کتاب شاخص سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت بانکداری به همت گروه مولفان مرکز تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ملت در چهار فصل معرفی اقتصاد مقاومتی و مقاومت در صنعت بانکداری، شاخص سازی سنجش تاب آوری در بانک ها، شاخص سازی سنجش شفافیت در بانک ها و شاخص سازی سنجش عملکرد بانک ها در جهت حمایت از بخش واقعی اقتصاد به نگارش درآمده است.

در این کتاب، ۳۰ شاخص اصلی و ۲۰ زیرشاخص در بخش تاب آوری بانک ها، ۴ شاخص اصلی و ۲۳ زیرشاخص در بخش شفافیت بانک ها و ۸۷ شاخص اصلی و ۳۶ زیرشاخص در بخش عملکرد بانک ها استخراج شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: