کد خبر: ۶۹۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۳۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: دولت با افزوده شدن جدول منابع به مصارف یارانه ها به لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه ۹۶ موافقت کرد.
نوبخت بیان کرد: موافقت دولت با افزوده شدن جدول منابع به مصارف یارانه ها در لوایح برنامه ششم و بودجه ۹۶به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت در جلسه علنی مجلس در دفاع از ماده ۴۹ لایحه برنامه ششم توسعه گفت:‌ این ماده که مصوبه کمیسیون تلفیق است با ماده ۱۲ لایحه دولت تنها از نظر نگارش تفاوت دارد.

وی ادامه داد: در لایحه دولت و گزارش کمیسیون تلفیق بعد از مشخص شدن منابع در بخش های مربوط به یارانه های نقدی، غیرنقدی، کمک به تولید، کاهش شدت مصرف انرژی و کاهش آلودگی هوا هزینه خواهد شد.

نوبخت ادامه داد: در گزارش کمیسیون تلفیق جداول منابع به مصارف یارانه‌ها آمده است که در لایحه دولت وجود نداشت و البته اقدام درستی است که می توانیم در بودجه سنواتی نیز از طریق کمیسیون تلفیق بودجه از دولت خواسته شود و دولت هم موافق این کار   است.

بعد از صحبت‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کمیسیون رسیدگی به لایحه برنامه ششم توسعه نیز در سخنانی ارزش یارانه‌های نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان را در سال ۱۳۹۵ معادل ۸۰۰۰ تومان دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: