کد خبر: ۶۹۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۰
پل گاسکوئین به دلیل درگیری شدید در یک هتل در بیمارستان هم بستری شد.
ستاره جنجالی ملی پوش باز هم دردسرساز شدبه گزارش خبرداغ ، پل گاسکویین در جریان یک زد و خورد در هتلی در شهر لندن راهی بیمارستان شد. چندین شاهد این ماجرا را تأیید کرده‌اند. گفته می‌شود هافبک پیشین تیم ملی انگلیس از ناحیه سر آسیب دیده است. البته اسکاتلند یارد اعلام کرده که وی در شرایط پایداری به سر می‌برد.

 

شب گذشته مسئولان هتل «اِیس» لندن در تماسی تلفنی با پلیس لندن گزارش ایجاد مزاحمت در این هتل را دادند که گاسکوئین ۴۹ ساله هم در این ماجرا نقش داشته است.

 

یکی از شاهدین ماجرا به پلیس گفت که یک نفر ابتدا گاسکوئین را با زدن ضربه‌ای به او از پله‌ها به پایین پرت کرد و سپس یکی دیگر از میهمانان هتل با او درگیر شد و زد و خوردی صورت گرفت.

 

تِری بِیکر، سخنگوی گاسکویین در گفت‌وگو با نشریه «دیلی میرر» ضمن تأیید این خبر گفت: «گاسکوئین بازداشت نشده و پس از مرخصی از بیمارستان راهی خانه خواهد شد.»



هافبک پیشین سه‌شیر که در دوره خود فوتبالیستی بزرگ بود، این روزها تبدیل به فردی الکلی شده و در سال اخیر بارها مصرف بیش از اندازه الکل او را به دردسر انداخته است.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: