کد خبر: ۶۹۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد بازدید: ۹۱۲
سخنگوی هیات تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان:
حسن نژاد با اشاره به مسئولیت سنگین هیات مدیره و مدیران عامل بانک ها برای حراست از سرمایه های مردم و سهامداران تاکید کرد: وای به روزی که مدیران بانک ها رفیق دزد و شریک غافله شوند و با کوتاهی از مسئولیت هایشان باعث تاراج سرمایه های مردم شوند.
دستگاه قضایی علت تعلل بانک سرمایه در شکایت از بدهکاران کلان را بررسی کند/ وای به روزی که مدیران بانک ها رفیق دزد و شریک غافله شوند/ گزارش هایی پیرامون انتصابات فامیلی در بانک سرمایه وجود داردسخنگوی هیات تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بنا بر اعلام دادستان محترم تهران، بانک سرمایه در شکایت از بدهکاران کلان این بانک تعلل داشته و نهایتا با اعتراض دادستانی حاضر به شکایت شده اند و بدون شک از کنار این مسئله به سادگی نمی توان گذشت و امیدواریم دستگاه قضایی به این مسئله نیز رسیدگی نماید.

حسن نژاد با اشاره به مسئولیت سنگین هیات مدیره و مدیران عامل بانک ها برای حراست از سرمایه های مردم و سهامداران تاکید کرد: وای به روزی که مدیران بانک ها رفیق دزد و شریک غافله شوند و با کوتاهی از مسئولیت هایشان باعث تاراج سرمایه های مردم شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید مشخص شود بدهکاران کلان بانک سرمایه چه کسانی هستند؟ و با توجه به معوقات سنگین آنها بانک تاکنون چه برخوردی حقوقی را با آنها داشته است؟ و البته گزارش هایی پیرامون انتصابات فامیلی در بانک سرمایه وجود دارد که قطعا این موضوع نیز در هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری خواهد شد.
منبع: ناطقان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: