کد خبر: ۶۹۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۴
رییس مجلس:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت رشید ایران پس از اقدامات سخیف و شنیع در روز عاشورای سال ۸۸ با حضور یکپارچه و تعیین کننده خود در صحنه تیغ بر ناراستی ها و ظلم بر انقلاب کشید.
ملت ایران در ۹ دی تیغ بر ناراستی ها و ظلم بر انقلاب کشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، دکتر علی لاریجانی در نشست صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: قیام ملت در 9 دی ماه را قدر نهاده و گرامی می داریم. ملت رشید ایران پس از ماه ها کشمکش سیاسی داخل و فتنه گری های گوناگون مخصوصاً بعد از اقدامات سخیف و شنیع در روز عاشورای آن سال با حضور یکپارچه و تعیین کننده خود در صحنه تیغ بر ناراستی ها و ظلم بر انقلاب کشید و با رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه‌ای مسیر آتی حرکت کشور را مشخص کرد.

وی ادامه داد:  در آن موقعیت حساس که آمریکا و برخی کشورهای غربی و صهیونیست‌های بی صورت و بی سیرت با مکر و حیله گری به دنبال آشفته سازی و اغواگری حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند و با تفکری نارس و منافقانه حتی اقدامات زشتی که در روز عاشورای آن سال رخ داد را، مجددا پایه ماجراجویی جدید قرار دادند؛ ملت مجاهد ایران با غیرت دینی و انقلابی با نشان دادن اراده قوی خود صحنه را خود بدست گرفت و این هوشیاری سیاسی و دینی بزرگترین سرمایه ملت ایران بوده و هست که هیچ چیزی عین آن نمی توان یافت.

وی گفت: قدردانی از این همت عالی ملت نستوه، راست اندیشی در دین و مسیر روحانیت و صداقت در پیمودن راه امام (ره) و شهدای عظیم الشان انقلاب و پیروی از راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و خدمت خالصانه به خلق است تا با وفاق ملی دژ انقلاب را در مقابل بیگانان مستحکم کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: