کد خبر: ۶۹۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۲۵۵
هافبک تراکتورسازی گفت: «پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر شد اما به قهرمان نیم‌فصل جام نمی دهند.»
بالاتر از پرسپولیس می ایستیم و جام قهرمانی را می گیریمبه گزارش خبرداغ ، محمد نوری با گلی که به تیم نفت تهران زد باعث شد که پیروزی تراکتورسازی در آن بازی قطعی شود و تراکتورسازان فاصله دو امتیازی خود با پرسپولیس را در پایان نیم‌فصل اول حفظ کنند.

 

وی در خصوص گلی که در بازی حساس تیمش برابر نفت‌تهران به ثمر رساند اظهار داشت: «بازی با نفت بازی خیلی خوبی بود. تیم حریف واقعا تیم جان‌دار و مستحکمی بود. خدا را شکر که توانستم باز هم گل بزنم و موجب پیروزی تیمم بشوم. سه امتیاز مهم و حساس گرفتیم و با این امتیاز توانستیم شرایط خود را در جدول حفظ کنیم و برای ماندن در کورس قهرمانی اندوخته کافی را داشته باشیم.»

 

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه آمار گل‌های زده خود را در این فصل مناسب می‌داند با نه،‌ بیان داشت: «از ابتدای فصل تا الان فقط یک گل در لیگ و یک گل در جام حذفی زدم. چون پست من هافبک دفاعی است 2 گل کم نیست ولی سعی می‌کنم بتوانم با کمک خدا بیشتر گل بزنم.»

 

وی درباره نایب‌قهرمانی تراکتور درنیم‌فصل اول عنوان کرد: «به‌رغم تلاش‌هایی که کردیم اما متاسفانه در لیگ دوم شدیم با تلاش بچه‌ها در لیگ سعی داریم به رده‌های اول بیاییم و امیدوارم موفق‌تر باشیم. این درست است که پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شد اما مهم نیست. به تیم قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند. پرسپولیس تیم قوی و خیلی خوبی است البته تیم‌های دیگری نیز مانند ذوب‌آهن، نفت تهران، استقلال، سپاهان و پیکان حریفان خوبی هستند که می‌توانند در تعیین قهرمان لیگ نقش اساسی ایفا کنند.»

 

نوری در خصوص رقابت‌های جام‌حذفی و حضور تراکتورسازی در جمع 4 تیم پایانی بیان کرد: «الان تمام تمرکز و تلاش ما در جام حذفی است. باید به اصفهان رفته و بازی سخت و سنگینی را با ذوب‌آهن که تیم خوبی است انجام بدهیم. امیدوارم هر تیمی که خدا بخواهد و لیاقت آن را داشته باشد امسال قهرمان جام حذفی بشود.»

 

هافبک تراکتورسازی در واکنش به این مسئله که از نتایج تیمی که در آن بازی می‌کند تا اینجا راضی است یا نه،‌ بیان کرد: «برای نایب قهرمانی به تبریز نیامدم. من برای قهرمانی به تراکتورسازی ملحق شدم و نه برای چیز دیگری تا بازی و روز آخر مطمئنا می‌جنگیم و آمده‌ام که با تراکتورسازی در دو جام قهرمان شوم.»

 

وی درباره اضافه شدن امید عالیشاه و احمد نوراللهی به تراکتورسازی گفت: «این دو بازیکن با ارزش پرسپولیس برای خدمت سربازی به تیم ما آمده‌اند و قطعا با حضور این دو نفر تیم ما تقویت می‌شود و انشاءالله بتوانند به تیم ما کمک کنند تا بالاتر از پرسپولیس و دیگر تیم‌های لیگ برتر قهرمان شویم.»

آنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: