کد خبر: ۶۹۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۲۳۷
مديريت شعب استان كرمان و هرمزگان بانك ايران زمين در راس هياتي از مديران ارشد اين مديريت از شركت صنايع شيميايي كرمان بازديد و با مديران اين شركت به بحث و تبادل نظر پرداختند.
بازديد مديراستاني بانك ايران زمين از صنايع شيميايي كرمانبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، در راستاي حمايت از توليدات داخلي خواجوئي مدير شعب استان كرمان و هرمزگان به همراه مديران ارشد اين مديريت با مهندس ابراهيمي مدير عامل شركت صنايع شيميايي كرمان زمين و آقاي مهرابي مديرمالي شركت ديدار كردند.

خواجوئي در اين ديدار ضمن معرفي خدمات نوين بانك ايران زمين و انجام هر چه بهتر تعاملات بانكي با مشتريان كلان، توضيحاتي در خصوص نحوه ي ارائه خدمات در جهت صدور ضمانت نامه هاي بانكي و ديگر خدمات قابل ارائه از طرف بانك به شركت فوق بيان كردند.

حاضرين در اين جلسه ضمن مثبت ارزيابي كردن اين قبيل بازديدها زمينه را براي گسترش همكاري ¬هاي في مابين مناسب ارزيابي كردند.

صنايع شيميايي كرمان زمين در سال ۱۳۶۸ توسط متخصصين با سابقه و مجرب در امر تغذيه گياهي و توليد كودهاي شيميايي در كرمان تأسيس شده و تحت نظارت موسسه تحقيقات خاك و آب به فعاليتهاي تحقيقاتي ، خدماتي و شاوره كشاورزي پرداخته است.

حاصل تحقيقات و تجربيات طولاني مدت اين شركت به طراحي و توليد انواع كودهاي مايع و جامد اختصاصي و عمومي منجر گشته است.

كيفيت و كميت بالاي توليدات موجب شد تا اين شركت در سال ۱۳۸۲ توسط شركت خدمات حمايتي كشاورزي و وزارت جهاد كشاورزي به عنوان اولين واحد برگزيده ملي در توليد كود انتخاب شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: