کد خبر: ۶۹۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۳
حمید محمدی معاون سابق حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت رسماً سکان هدایت سازمان حج و زیارت را عهده‌دار شد و سعید اوحدی نیز از مسئولیت در این سازمان خداحافظی کرد.
محمدی رسماً سرپرست حج و زیارت شد/اوحدی خداحافظی کرد به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق سازمان حج و زیارت و سرپرست جدید این سازمان عصر امروز (دوشنبه 6 دی ماه) با حضور کارکنان سازمان حج و زیارت، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی‌عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج، حجت الاسلام ابوترابی‌فرد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سه‌ساله سعید اوحدی بر مسند ریاست سازمان حج و زیارت تقدیر شد و حمید محمدی معاون سابق حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت به‌طور رسمی و با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپرستی این سازمان را عهده‌دار شد.

تأکید بر انسجام سازمان حج و زیارت، رسیدگی به وضعیت کاروانهای غیرمجاز، اعلام شرایط برای بازگشایی حج، رسیدگی بیشتر به وضعیت عتبات عالیات، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا بخشی از موضوعات مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید سازمان حج و زیارت بود.

در این مراسم جمعی از کارکنان و مسئولان سازمان حج و زیارت زحمات اوحدی را در مدت حضور در سازمان حج و زیارت قابل تقدیر دانستند و به سرپرست جدید این سازمان خیر مقدم گفتند.
سعید اوحدی چندی قبل به‌عنوان مشاور معاون اول رئیس جمهوری در عراق منصوب شد و به‌دلیل اینکه این انتصاب به‌مثابه دوشغله بودن محسوب می‌شود خواستار کناره‌گیری از سازمان حج و زیارت شد که به همین دلیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمید محمدی معاون این سازمان را به‌عنوان سرپرست جدید منصوب کرد.

اوحدی همچنین به‌عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع حج و زیارت انتخاب شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: