کد خبر: ۶۹۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۹
مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالا در خصوص آپشن جدید سکه طلا با سررسید اسفند و امکان همزمان خرید و فروش گفت: این نماد روز چهارشنبه بازگشایی خواهد شد.
زمان بازگشایی آپشن جدید سکه طلا اعلام شد/ خرید و فروش همزمانبه گزارش خبرداغ ، علیرضا ناصر پور درمورد شروع معاملات آپشن سکه طلا در سررسید دی ماه گفت: با توجه به بازخورد بازار، اختیار خرید راه اندازی شد که با اقبال بازار در روز گذشته 2300 معامله انجام شد و حدود 20 تا 30 کارگزار در روزهای مختلف درگیر معاملات که تعدادی از آنها معامله گر هستند.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست های بازار که اختیار فروش با خرید در تقارن است پس از گذشت 2تا3 هفته، بورس کالا با جمع بندی به این نتیجه رسید که معاملات اختیار فروش هم راه اندازی شود.

ناصرپور با توجه به اینکه قرارداد دی ماه از 24 آذر راه اندازی شده و سررسید آن 22 دی است و تا تاریخ مقرر جهت تعریف اختیار فروش، مدت کوتاهی باقی مانده ،گفت: براین اساس در نماد جدیدی که برای سررسید اسفند ماه (سررسید دو ماهه )باز خواهد شد ، هم اختیار خرید و هم فروش تعریف می شود.

وی بیان کرد: سررسید اختیار معامله فروش اسفند ماه از روز چهارشنبه باز خواهد شد.

ناصرپوردر مورد موعد سررسیدها توضیح داد:چون سررسیدها روی قراردادهای آتی زوج است و افرادی که روی قرارداد آپشن معامله می کنند بتوانند با موقعیت های قراردادهای آتی خود را هج کنند،بر این اساس سعی می شود موعد سررسیدها با هم باشد تا بتوانند موقعیت مشترک بگیرند.

وی گفت:اخبار، اطلاعات دقیق ترو جزئیات عملیاتی از طریق حوزه معاملات اختیار در شرکت بورس کالای ایران در دسترس قرار می گیرد.

اخباربانک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: