کد خبر: ۶۹۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۰
مدیر برنامه‌های جرج مایکل، خواننده مشهور انگلیسی خبر درگذشت او را اعلام کرده است. پلیس اعلام کرده که علت مرگ او «نامشخص» است اما مورد مشکوکی در این رابطه وجود ندارد.
چرا جرج مایکل در ۵۳ سالگی درگذشت؟/ پرونده پزشکی از اعتیاد موادمخدر تا نارسایی قلبیبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،مدیر برنامه‌های جرج مایکل در مقابل سوالات متعدد خبرنگاران درباره علت مرگ این خواننده در ۵۳ سالگی این مسئله را به دلیل «نارسایی قلبی» اعلام کرده است.  به گزارش خبرآنلاین ، واقعیت این است که مشکلات جسمی جرج مایکل از سال ۲۰۱۱ رسانه‌ای شد و از آن زمان خیلی‌ها حدس می‌زدند که سلامتی او در خطر است. جرج مایکل  سابقه طولانی مصرف مواد مخدر داشته است و بارها این اعتیاد به مواد مخدر او جنجالی شد. در سال ۲۰۰۸ پرونده مصرف کراک و کوکائین او جنجالی شد. او بارها به خاطر رانندگی پس از مصرف مواد بازداشت شده است. در یکی از مهمتری موارد در سپتامبر ۲۰۱۰ او به خاطر مصرف ماری‌جوانا پس از یک تصادف شدید دادگاهی شد  که حکم  پرداخت ۱۲۵۰ پوند جریمه و ۵ سال ممنوعیت رانندگی  را برایش به دنبال داشت. در سال ۲۰۱۴ پس از دوره سخت بیماری که او را تا سر حد مرگ برد اعلام کرد که مواد مخدر ار کنار گذاشته و ۱.۵ سال است هیچ مخدری مصرف نکرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: