کد خبر: ۶۹۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۵
صادق محصولی در نشستی در دانشگاه شیراز،ثروتش را نتیجه تلاش شخصی اش دانست.
وزیر کشور احمدی نژاد: ثروت من محصول تلاش خودم است/ یک‌بار از رانت استفاده نکردمبه گزارش خبرداغ به نقل از   24 آنلاین : وی اظهار داشت: در دو سال آخر دولت قبل به خاطر اختلاف با رئیس دولت بیرون آمدم و این به خاطر اختلاف نگاه بود و ربطی به مسائل دیگر نداشت.

محصولی در برابر پرسشی پیرامون دارایی‌های شخصی خود و شایعات مطرح‌شده نیز اظهار داشت: اصل تولید ثروت ممدوح است به شرطی که این ثروت در راه مشروع خرج شود و بنده با تلاش شخصی خود دارایی‌ام را افزایش داده‌ام.

وی افزود: بنده از دولت بعد از جنگ استعفا دادم و در بخش خصوصی فعالیت کرده و از دولت یک ریال نیز بهره‌مند نشدم و یک‌بار نیز از رانت استفاده نکردم و هرچه به دست آوردم به سبب تلاش اقتصادی خودم بوده است.

وی ادامه داد: اشخاصی در همین دولت فعلی روزی نیست که مبالغ هنگفتی را به جیب نزنند و صدایش نیز درنمی‌آید، درصورتی‌که بنده در زمان وزارت همیشه اموال خود را به قوه قضائیه اعلام کرده‌ام و چه اشکالی دارد که مردم بدانند مسؤولان چقدر دارایی دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: