کد خبر: ۶۹۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۱۴۳
رییس شورای شهر تهران گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ارتباطی با انتخابات شوراها ندارد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صرفا برای انتخابات ریاست جمهوری نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهدی چمران در جمع خبرنگاران درباره اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جمع صرفا برای فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه جبهه‌ای است که می‌تواند استمرار پیدا کند. یکی از مشکلات‌ ما این است که در نزدیک انتخابات چند حزب و تشکیلات راه اندازی می‌کنیم و بعد فراموش می‌شود.

او بیان کرد: امیدواریم این مجموعه بتواند ادامه پیدا کرده و به دولت‌ها و حکومت کمک کند و مشکلات را با نیروهای مردمی حل کنند.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید براینکه این تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ارتباطی با انتخابات شوراها ندارد، عنوان کرد: معتقدم که شوراها یک جنبه تخصصی دارند نه جنبه سیاسی. بنابراین سازوکار و راه جداگانه‌ای را دنبال خواهیم کرد. البته امکان استفاده و کمک رسانی به همدیگر وجود دارد اما مسیر و ساز وکاری مجزا برای شوراها دنبال می‌کنیم .

او افزود: مقرر شده از سراسر استان‌ها و شهرها دعوت به عمل بیاید تا مجمعی تشکیل شود و ممکن است اسم آن را پارلمان بگذاریم تا نظرات و پیشنهادات را جمع آوری کنیم و مجمع جبهه نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: