کد خبر: ۶۹۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۶
نتیجه کمیسیون پزشکی قانونی مرگ پرسام عزیزی، کودکی که هفتم مرداد سال جاری در یکی از بیمارستان های سنندج فوت کرد اعلام شد.
نتیجه کمیسیون پزشکی مرگ کودک سنندجی اعلام شد: 2 تن از کادر پزشکی بیمارستان مقصرندبه گزارش خبرداغ،کاوه اسدی وکیل خانواده پرسام عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در این ارتباط گفت: کمیسیون پزشکی قانونی کردستان، بعد از بررسی مدارک شامل پرونده بالینی، شرح معاینه و کالبد شکافی به عمل آمده و نتیجه آزمایشات آسیب شناسی و سم شناسی ، نتیجه کمیسیون خود را به خانواده این کودک سنندجی اعلام کرده است.

وی گفت: در بخشی از گزارش کمیسیون پزشکی قانونی کردستان امده است 2 تن از کادر پزشکی بیمارستان به میزان 50 درصد در فوت نامبرده مقصر شناخته شده و 50 درصد مابقی نیز مربوط به زمینه مساعد بیمار و غیرقابل پیش بینی بودن واکنش دارویی اولیه بوده است.

اسدی افزود: با توجه به میزان تعیین شده قصور نسبت به این نظر کمیسیون در موعد قانونی اعتراض به عمل خواهد آمد.

پرسام عزیزی هفتم مرداد سال جاری به دلیل سرفه و علایم سرماخوردگی با همراهی والدینش به اورژانس کودکان بیمارستان سنندج مراجعه کرده و پس از معاینه توسط پزشک کشیک اورژانس برای وی دارو تجویز می شود که بعد از ساعاتی به دلایل نامشخص فوت می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: